Opracowujemy krótko jak i długoterminowe działania PR oraz strategie komunikacji, reklamy, promocji. Analizujemy potrzeby, patrzymy na Twój biznes z każdej możliwej strony. Proponowane przez nas rozwiązania dostosowujemy do działań indoor oraz outdoor. Opracowane strategie wdrażamy w życie dostosowując je do budżetu klienta.

Tworzymy identyfikację wizualną firm. Kreacja - musi być prosta i przejrzysta, musi trafiać do grupy docelowej. Po analizie projektu z klientem nasz dział kreacji zadba o wizerunek. Projekty przed wdrożeniem w życie są poddawane ocenie osób z zewnątrz w celu uzyskania właściewgo efektu i odbioru przekazywanego komunikatu.

Jakość, jakość i jeszcze raz jakość. Zajmujemy się produkcją ATL oraz BTL. Realizujemy wydruki wielkoformatowe, poligraficzne, wydruki uv, pcv itp. Dowolny kształt, forma i materiał nie stanowi problemu łącznie z montażem/aplikacją.

Mamy głowy pełne eventów. Nie powielamy schematów scenariuszy. Każdy musi być wyjątkowy i niepowtarzalny. Akcja indoor, czy outdoor - nie ma dla nas znaczenia. Dopracowujemy wszystkie szczegóły danego eventu, nadzorujemy produkcje od a-z. Koordynacja to nasza specjalność. Mały event, czy wielka gala, nieważne - zawsze musi być efekt WOW. Opracowujemy raporty z eventu, które są bardzo ważnym elementem koordynowania działań w przyszłości oraz wyciągnięcia wniosków z przeprowadzonej akcji marketingowej.

Zadziwiamy, szokujemy, podejmujemy wyzwania. Wytyczamy nowe rozwiązania marketingowe. Standardowe informacje przekazujemy w niestandardowej formie. Nietypowe komunikaty przekazujemy w prosty zrozumiały sposób. Przy opracowywaniu działań ambientowych odchylamy się od standardowych działań, w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Obrandowany Smart to 14 m2 mobilnej reklamy, która dotrze wszędzie i zwróci uwagę każdego. Kształt, kolory i prezencja Smarta czynią z niego potężne, przyciągające wzrok narzędzie reklamowe, wobec którego nikt nie pozostanie obojętny.

Jeden z bardzo ważnych elementów PR mający na celu utrzymywanie poprawnych stosunków z mediami. Stawiamy na dobrą, przejrzystą komunikację z otoczeniem. Budujemy dobre relacje z mediami internetowymi, drukowanymi jak i programami radiowymi. Dbamy o to, aby do określonych mediów trafiały czytelne i przede wszystkim zrozumiałe komunikaty. Dobieramy tylko te media, które przyniosą korzyści.